aja-FotoPage

By: abdul jalil armawan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 28-Nov-2006 02:59 Email | Share | | Bookmark

 
hidup tidak selalunya indah langit tak selalu cerah...begini la kehidupan yang tidak tahu apakah penghujung nya...apa kah kita sudan bersedia ..moga kita sudah bersedia...


Monday, 27-Nov-2006 06:44 Email | Share | | Bookmark

macam kena tip angin je..
kenangan bersama kawan2
ni pula gambar masa aku ngah dengar ceramah ngan kawan2...ceramah dari sapa tah..orang penting juga la...yang ramai2 tu..masa au ikut pemerah pengajian tinggi kat sudan ni..bagus juga program tu...ramai orang sudan nak mai mesia..moga2 terbuka sikit minda..


Tuesday, 21-Nov-2006 10:39 Email | Share | | Bookmark

 
 
 


Thursday, 9-Nov-2006 06:28 Email | Share | | Bookmark
mencari air...

 
 
 
ni time aku ngan kawan2 aku pegi cari air...sian kan dok sudan ni..air kadang2 tu tak ada..pastu kadang2 tak ada letrik..tu lagi la sadis..orang2 yang betui2 tabah je leh dok sini tau..ni ha..dah dua hari tak ada air..so nak tak nak kena la p cari air..kat sudan ni ada jual air..canggih kan..kalau pakai lori ok sikit..ni pakai keldai..apa2 pun best juga..kenangan macam ni..


Wednesday, 8-Nov-2006 15:06 Email | Share | | Bookmark
raya dimana2

pagi raya06
00:00
rumah terbuka
00:00
makanan hari raya..tak boleh lawan malaysia
00:00
allahu akbar-allahu akbar........begitu la takbir di pagi raya..walau pun lagunya berlainan tapi sambutan raya tetap disambut walau di mana pun berada...begini la perayaan di sudan..bumi tempat ku menimba ilmu...

raya dimana-mana
bezanya cuma suasana
raya hari begembira
mari kita raikanya..


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net